Nagelfix! :)

Har lekt lite med nageldekorationer idag. Köpte av Camilla, en MK-kollega. Hon har köpt in och säljer såna nu. :) Hittade massa fina motiv men köpte fyra ark. Det är små dekorations-klisterlappar som man lägger på nageln och mindre butar man kan pussla ihop själv, plus några nagelstenar också, som man kan ha ensamma eller tillsammans med dekorationerna. Jag valde att sätta de rosa stenarna i blommorna på dekorationerna.
Det var superenkelt - och billigt! ;) Ett ark för 20 eller 2 för 30. Ett ark räcker flera gånger, även om man dekorerar alla naglarna. Jag har korta naglar för tillfället så fick inte plats med så mycket.
Här kommer en bild. (Sorry Cicki, hann inte ta nån bild på midsommar-naglarna, men de här är finare ) Jag har målat lite utanför, men det försvinner snart, så är de lite glansiga på bilden, finare i verkligheten med andra ord. :)



Holland vann i åttondelsfinalen idag mot Slovakien! :D Naajs! Jag hade matchen på datorn och kikade i slutet. Huvudsaken att de vann. :) Sen blir det kvartsfinal mot Brasilien, det är nån minut kvar i deras match men det lär bli de som vinner mot Chile iaf.

Nu ska jag måla på ett andra lager topplack och se till att naglarna håller sig ett par dagar innan jag tröttnar och gör om de ;)

Baj!

Christine
2010-07-04 @ 22:28:56
URL: http://echristineb.blogg.se/

Dessa var mycket fina :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0