På tal om ingenting.

På tal om ingenting så tycker jag att det är helt underbart fantastiskt att jag har lärt mig att njuta av tillvaron, närsomhelst, just nu, vart som helst och hur som helst. Jag har lärt mig att stanna upp och uppskatta ögonblicken, händelserna, stunderna och dagarna. Jag njuter av de positiva och lär mig av de negativa.
Albin har hjälpt mig mycket på vägen bara för att han är den han är. Lugn, trygg och mysig - precis det jag behöver.
Det känns helt enkelt bara bra. :)
Oavsett vad jag gör så kan jag stanna upp och tänka för mig själv hur bra det är. Jag kan i princip njuta av det mesta - när jag promenerar, handlar, cyklar, jobbar, kollar på tv, vilar, äter, fikar. och så vidare.

Låter det som att jag blivit knäpp?
Äh, då njuter jag av det också. :)

Tack för mig!
Christine
2010-07-26 @ 08:56:22
URL: http://echristineb.blogg.se/

Bara att njuta på :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0