Kaffe :)

Sitter och njuter av en kopp kaffe. Har precis käkat lite lunch som jag hade med till studion, diskat och gjort rent lite penslar och borstar inför nästa makeup. :) Ah, det är verkligen superskoj att ta före- och efterbilder! Skillnaden syns ännu bättre då. Tyvärr kan jag inte lägga ut några av bilderna här, men de går att se i min pärm sen.

Ikväll ska jag hem och städa. Det ska bli skönt att få lite ordning på mitt rum igen. Albin har rensat sitt rum hemma hos sig så det inspirerade mig lite. Hoppas Tessi är hemma då också, antar att hon är i Sthlm nu, men det skulle vara skoj att träffa henne :)
Kanske åker förbi pappa en sväng också, ska hämta en grej till kameran, så vill han se mina bilder från Holland :)

På tisdag åker jag och Albin med hans familj till Malmö! Det ska bli skoj, jag har aldrig träffat hans släkt på pappans sida och aldrig heller vart i Malmö :P Vi kommer att åka tåg ner, medans hans föräldrar, syster och Axel åker bil. Det blir najs. Förhoppningsvis kanske Tessi åker ner då också :) Det blir en till liten semester, vad underbart.
Så blir det en till semester i september, då till Göteborg! Det är seminarie där då, 2 dagars utbildning och 2 kvällars gala med fina klänningar och kostymer :) Vi kommer förmodligen vara 2 dagar på Liseberg också.

Igår lekte jag frisör och klippte till Jessica :) Hon fick även hjälpa mig med portfolion och la en makeup med lite lila, det blev najs. Det var trevligt att träffa henne igen. :)

Nu ska dricka upp kaffet och greja lite :)
Baj!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0