Söndag!

Shit alltså, det här känns svårt... Jag borde inte ens tänka på det eller skriva om det. Men jag känner att jag behöver skriva av mig för att kunna släppa det, iallafalll så jag kan släppa det idag, så jag kan fokusera på det jag måste göra. Jag kan bara inte släppa det, du finns i min hjärna hela tiden, men jag känner inte igen dig. Jag känner mig alldeles tom och vill så gärna hjälpa dig... jag bryr mig om dig och vill ditt bästa, men jag är så himla rädd för hur det ska bli när det här reds ut. Kommer allt att bli som vanligt igen då? Jag känner mig ledsen... Jag vet att vi ska avvakta tills imorn, då kommer allt lösa sig och du kommer få hjälp om det behövs. Jag kommer fortfarande se dig som den du är, inte som den du är nu, utan den du egentligen är, oavsett hur det här löser sig. Tills dess släpper jag det här för tillfället, så jag kan fokusera på mitt.
Jag vet att du är smart, du är en av mina bästa, men just nu är du inte dig själv, det skrämmer mig. Jag skakar, känner en stor klump i magen, vet inte vart jag ska ta vägen. Det här känns jättejobbigt, igår bröt jag ihop totalt.
Jag vill bara krama om dig och se att allt är bra, se att du är dig själv.

Nu har jag skrivit av mig, jag avvaktar tills imorn, då kommer vi få mer rätsida på det här. Du ska veta att du kommer att få allt stöd och support du behöver, ingen kommer att döma dig. Ingen behöver ens veta.

Nu ska jag fokusera på det jag ska göra :) Sitter och dricker lite kaffe nu och ska jobba lite. Tidigare idag har det vart nykonsultutbildning och karriärutbildning. Senare ska jag förbi pappa en sväng, innan jag åker hem till Brynäs. Får se om Tessi är hemma. Hon ringde mig inatt och var väldigt less på grannarna under som hade  pundarfest :P kl 4 fick hon nog och ringde polisen som kom och kasta ut alla. Tidigare, vid 12, hade hon ringt störningsjouren, men de lyssnade bara utanför dörren och det hjälper ju inte mkt när man vill sova.
När Albin kommer blire en sväng till affärn.

Ja, då äre dags att sätta fart!
Ha det så najs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0