Fredag! :)

Najsi!

Nu är jag på Studion igen, ska fixa lite och ringa några samtal innan jag drar till Hille för en makeup-rådgivning. :) Mina gamla hemtrakter! Skojsigt! Värdinnan, som nu oxå är konsult, är några år yngre än mig, så känner inte igen henne från Hille-tiden, ska kolla med Mirjam om hon vet vem hon är, kanske känner jag igen hennes  mamma, som oxå ska vara med? Det blir trevligt iaf! :)
Sen hem till Albin, ska sitta där och jobba lite, eftersom det blir så himla mkt restid om jag först ska till Hille, sen till Studion, sen till Albin. Tar med mig en bunt kundkort och jobbar därifrån ist. :)
Senare ikväll, när jag jobbat klart, så blire mys, ta det lite lugnt och ladda om batterierna inför helgen och en ny vecka och månad! :)
Jag är grymt laddad, det här kommer gå superbra! Det har aldrig känts så här bra i DIQn! Måste vara för att jag börjat lita på mig själv mer, jag kan ju det här! :)
Det enda som känns tungt just nu är att jag vill nå ett högre inköp, för att bli stjärnkonsult, om jag missar det så kan det innebära att jag får avbryta DIQn, det går bara inte! Jag lär köpa in lite lager.

Glömde rengörings-grejerna här igår, så lär tvätta av mig gammalt smink och lägga ny makeup. Det blir bra, har ju alla prylar här på Studion så då kan jag leka lite :)

Igår var det full fart typ hela dagen! :) Kändes skönt. Avslutade gårdagen med en klass på kvällen. Eller nej, sen åkte jag ju till pappa, för att Kim beöhvde kolla ut nytt läppstift och lite nya skuggor :) Najs!

Nu äre dags att sätta igång! Härligt!
Ha en underbar helg!

Hakuna Matata!
Christine
2010-01-29 @ 18:24:50
URL: http://echristineb.blogg.se/

Så Kim använder sminket iaf?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0