Födelsedagen! :)

Har vart en jättebra dag idag! Min 22-årsdag. :) Vaknade pigg och glad, skuttade in i duschen, käkade frulle med älskling sen gick jag till syrran och Albin åkte hem till sig. Mamma kom oxå till Mirjam, hon  ville se katten :)
Sen åkte vi ut till köpis, jag satt mig hos frissan och de gick runt lite. Blev jättenöjd med håret, hon såg att jag har lite självfall, så då klippte hon så att det skulle va snyggt till fall, och funkar att platta :) Nöjd!
På vägen hem käkade vi lunch på max. Åkte hem till mig, sen kom moster och Becki :) De hade inte så mkt tid, men hann med lite fika iaf. Av de fick jag en Volu-mini och nagel-stenar. :) Av syrrran fick jag Osis Dust-it :) Av mamma 2 böcker som jag önskat mig (yes, det är sant, jag ska läsa böcker). Så öppnade jag min present från Jessica, fick den när jag klippte henne i torsdags, en söt liten vän-bok :)

Efter att de åkt kom pappa, Kim, Camilla och Texas :) Milla har jag redan fått present från, skorna ;) Av pappa fick jag ett Bluetooth-headset! Precis som jag önskat mig :) Har testat att det funkar oxå,  var tydligen svårt att hitta till iPhone. Den funka bra, ska inviga den ordentligt på jobbet imorn :)
Är jätteglad att jag bara fått saker jag verkligen vill ha, känns kul! :)

Efter att alla var nöjda gick de hem. Migränen som legat och lurat sen imorse började bryta ut på riktigt. Försökte slappna av med spikmattan men det hjälpte inte, blev värre och värre. Albin ville bjuda mig på mat, antingen nånstans i närheten eller Donken, men jag hade ingen aptit och mådde pyton. Vi gick till ICA och köpte fryspizza och Treo. När vi kom tillbaka var jag inte ett dugg sugen på mat, mådde jätteilla! Spydde, sen tog jag Treo. La mig i sängen för att låta den värka. Somande. När jag vakna till vid 23 mådde jag toppen! :D Det är helt underbart! Trodde inte att det skulle funka men det gjorde det verkligen! :)
Gick upp och värmde min pizza, tokhungrig var jag. Så diskade jag upp lite. Känner mig jättebra nu :)
Vi sitter och kollar lite på OS, ska snart krypa ner och sova :)

Igår var vi väldigt duktiga. :) Åkte hit igår kväll och städade, jag putsa och plocka iordning, Albin gick lös med dammsugarn, han är så noggrann. :P Gick och handla fika till idag och middag till igår. Sen mys i soffan och la oss nöjda och trötta :)
Det var en lång dag igår, gick upp halv 6, tog bussen halv 7 till studion, sen åkte vi till Uppsala. Var en toppenutbildning där! Inspirerande och motiverande som vanligt. Fick byta några ord med Christina, det kändes verkligen häftigt! :) Hon är helt enastående, vilken kvinna! Hennes ord gick rätt in i mig och de kommer hjälpa mig mycket under DIQn och annat som händer nu. Hon skickade mig en grattis-hälsning på facebook oxå :) Hihi!

Nu ska jag börja göra mig klar och krypa ner, imorn har jag en hel del att göra. Eftersom jag missar många jobbdagar när jag åker till Holland så ska jag ligga i hårt innan jag åker, så jag har mkt bokningar att genomföra när jag kommer hem igen.

Ha en fortsatt trevlig helg! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0