Bokat, incheckat och klart!

Syrran smsade imorse och sa att hon är ledig på sportlovet, så jag bokade flyget innan jag stack till bussen. Det känns skönt att åka ner, riktigt bra! Jag längtar efter att få träffa han igen, men jag vet att han är svag och har gått ner mycket i vikt, han som redan är så tunn...
Jag har tänkt köpa nån bok som jag kan sysselsätta mig med på resan, nån av de som Lotta har rekommenderat på unitmötena tänkte jag. Jag ser fram emot att åka, men kommer sakna Albin nå tokigt mycket! Han tycker att det är bra att jag åker, men han känner att det kommer bli tungt. Nästan en vecka utan varandra.

Igår bakade vi bullar, de blev jättegoda och fina! :) Ska bjuda på de på lördag, och kanske får jag ta med några i bilen imorn när vi åker till Uppsala på frukostmöte :)
Idag har jag vart förbi Milla och Texas, hon hade ett par skor som hon tyckte jag skulle testa. Hon kan inte gå i klackar längre, Det var ett par stövletter, med platå och höööög klack :) Skitsnygga! Hon hade köpt de för 899, men aldrig använt de, synd att de bara ska stå i garderoben, så hon tänkte sälja de för typ 200. Men jag fick de i födelsedagspresent ist :)
Texas har blivit större och stabilare oxå :P Så himla söt! Han skrattar och gör konstiga ljud, hänger med lite mer :)

Nu ska jag fixa iordning mig lite. Dagen kommer bestå av att boka om de klasser jag har nästa vecka, eftersom jag är borta då. Så ska jag även försöka boka in nytt tills jag kommer hem igen. Ska jobba på så mkt jag kan innan jag åker oxå,
Jag ska fixa det iallafall!
Ikväll äre möte för programförsäljarna på GIF-matcherna, jag och syrran ska dit. Sen ska jag klippa Jessica :) Därefter blire bara slappa med Albin.

Ha en härlig dag!

Christine

Nice med nya skor :)

jag träffade Camilla och Texas på stan i måndags förresten.. så söt.. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0