Skööönt! :)

Tog en liten löprunda i mina nya Nike Air Pegasus för en stund sedan. Fick de av Albin i julklapp och kände för att test-springa de. Han var så go och köpte de i smyg efter att vi vart i Valbo. Han såg att jag var kär i de och fixade så han kunde åka tillbaka dit på kvällen med sina föräldrar. :) Jag blev jääääätteglad! :D

Igår var Albins familj på besök hos oss. Vi bjöd in de på fika så de fick se hur vi bor nu innan vi flyttar till nästa lägenhet. :)
Det var mysigt och Axel var fascinerad av ormarna. Han sprang runt i lägenheten som en liten galning och trivdes jättebra. Enda problemet var att han inte är van vid trösklar så han snubbla pladask flera gånger, men lärde sig snabbt och tvärstannade vid varje tröskel, klev försiktigt över och sprang vidare till nästa. :)

Vi åkte med till de igår kväll för att Albin skulle se hockeyn. Jag passade på att jobba lite därifrån. Vi sov kvar där också. Imorse satt Albin vid datorn, då kom Axel och villa vara med, de såg så söta ut där de satt, Axel trivs bra hos sin morbror och Albin är jättebra med honom. Det bådar otroligt gott inför framtiden! :)

      



Nu ska jag varva ner med lite te och min bok. Sen sova och ladda upp för imorn! :)
Ha det så najs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0