Årets sista?

Årets sista inlägg? Kan bli så. Har blivit inspirerad av många andra bloggare som sammanfattat sitt år, tänkte göra det jag med.
Så här kommer ett litet kollage över året som varit, från de bilder jag publicerat i bloggen tidigare under året. :)



Åh, det var roligt :) Mycket härliga minnen som kom upp.
Nu ska jag varva ner och läsa min bok. Imorn blir det nog ett lugnare nyårsfirande, vi har inte planerat nåt speciellt, förutom att vara med varandra. Får se om vi är hemma eller hos Albins föräldrar. Hur som helst så blir det mysigt. :)

GOTT NYTT ÅR ALLA GLADA!
Johanna
2011-01-03 @ 09:40:52
URL: http://johannaingridhelena.blogspot.com

vad häftigt! då blir vi samma area då! =)



jag blir sista first line till ann och sedan behövers ju någon sd som blir ssd med. så det är bara att jobba på nu, för sedan blir det niq!



hur gick det för dig nu förresten? är ni klara? =)



kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0