Lite kaffe på det!

Sitter och dricker kaffe med min älskis. Mumsigt. Drömde en konstig döm inatt, att jag sprang runt Sätra, men hade inge springskor, så sprang i klackisar. Förutom det så var jag naken oxå... Hm, väldigt obehagligt.

Igår jobbade jag en hel del. Sen hem till Albin på kvällen. Käkade sen middag med de. Syrran hans och Axel är oxå på besök. :)

Nu är det dag 3 med Cellu-shape. Ska se om de kan göra underverk på mina "knip-celluliter". Med det menas att jag inte har några synliga celluliter, men om jag spänner skinkorna så syns det ojämn hud där. :) Haha. Känns spännande.

Snart ska jag fixa iordning mig, bara vakna till liv lite först, tack kaffet, du räddar min dag! Sen blire ögonbrynsjobb på Studion, lunch där, städa (min städvecka nu), jobba lite med min egen business sen utbildning ikväll. Det är nykonsult/flerstegsutbildning ikväll, det blir skoj! :)

Hittade ett till klokt citat igår, på The Secret´s fan page på Facebook:
"Never look down on anybody unless you´re helping him up..."

Ha det najs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0