Fokus!

FOCUS - Follow One Course Until Success

Tränar mig själv på att tänka positivt i alla lägen och hålla målet i fokus oavsett vad som händer runt om. Ibland har jag lätt för att ge upp. Albin är helt grym på att pusha mig och uppmuntra mig. Han ser direkt när jag börjar tappa fokus och tänker negativt. Han rycker upp mig snabbt, får mig att inse att jag inte tjänar nåt på att tänka negativt, utan istället hålla huvudet högt och tänka positivt. När jag är deppig, stressad eller negativ får han mig att skina som en solstråle igen. <3
Jag är så lycklig! :)

Nu sitter jag här och dricker kaffe, har duschat också, ska snart fixa mig. Albin kommer hem igen om 1½ timme, då blire lunch sen drar jag till Studion. :)
Jag har faktiskt ingen träningsvärk efter springturen i lördags. Gick snabbt 2 km för att värma upp lite, joggade sen 4 km. Skönt. Känns bra att komma igång i ett lugnt tempo. Får se om det blir i helgen igen. Skoj att ha sällskap ute i spåret, det tycker Annika med. :)

Nä, nu ska jag sätta lite fart. Ha en underbar dag! :)

Christine
2010-04-26 @ 10:12:22
URL: http://echristineb.blogg.se/

Ja, det här kommer gå så bra!! Vi är snart klara, ska bli så kul att få se dig krönas :)

jessica
2010-04-27 @ 07:48:38
URL: http://jeskeeen.blogg.se/

Duktig du är vännen, you will make it! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0