Himma!

...som man säger i Skåne. Det betyder "hemma" :)
Efter utbildningen så skjutsade Kicki hem mig, hon bor på Öster, så det var typ på vägen :) Det var najs. Satt kvar i bilen på min parkering ett tag, snacka lite om allt möjligt, härlligt att få babbla av sig lite ibland :) Men vi råkade stå i vägen för Emma och Mattias garage, så flyttade fram bilen så de kunde komma in.
Sen kom Albin, så då gick jag och han in och värmde baguetter och gjorde iordning vitlökssmör med örter. Det var mumsigt! :)

Wehoo, såg nu att nästa säsong på Desperate Housewives börjar nästa vecka :) Det blir najs! Albin tycker oxå om det, så det blir nog trevligt att börja följa igen. Kollar ju knappt på tv nåt nuförtiden, bara filmer på helgerna, typ :) Det känns riktigt bra faktiskt, känns inte som att man missar nåt direkt, snarare att man hinner med mer :) Fast just nu kollar vi på Seinfeld, men ska snart krypa ner och sova lite :)

Hmm, jag har träningsvärk... men jag har inte tränat. :P Dels i armarna, men det är nog för att jag burit runt lite på Axel, han är rätt tung faktiskt :P Men träningsvärken i ryggen/svanken beror nog på annat :) Hehe.

Nu ska jag kolla klart på Seinfeld och mysa lite, börjar bli trött trots att jag druckit kaffe och käkat godis på kvällen, och käkat Kickis äppelrutor :)

Sov så sött Daggis!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0