Haha! :P

Tycker att "nya" Facebook är lite roligt. Det finns nån funktion som säger åt mig att ta upp kontakten med nån jag inte skrivit med på länge, till exempel Albin Svensson :P Hmm okej, bra där. Så står det att nån stackare har bara 19 vänner, förselå vänner för honom. Haha, skojsigt ;P Annars tycker jag att uppdteringen är bra :)

Nu är det torsdag. Känns najs, har nyss duschat, är dags att börja klä sig och sminka sig, sen blire lunch sen jobb! :)

Ser fram emot helgen! Tror det är den här helgen som Katarina och Axel kommer på besök, det ska bli trevligt :) Så är det fest, det är alltid najs. Men Jonas har en förmåga att få alla att dricka i hans takt, vilket inte brukar sluta så lyckat. Men i somras, när det bara var jag, Albin, Jonas och David så gick det ju finemang, vi kunde till och med ta en promenix ner till slick, från Jonas :P Får se hur det blir i helgen, men det blir nog najs! (Jag säger helgen, för jag vet inte vilken dag det är! Albin vet inte heller, men förhoppningsvis tar han reda på det iaf en liten stund innan vi ska dit)

Nu är det sista dagarna i oktober, vilket innebär lite panik för mig! Har oroat mig lite för omsättningen den här måaden, men nu ser det ljusare ut och vi kommer klara minimiomsättningen, om allt blir som jag tänkt mig :) Ska fila lite på en plan B ifall nåt skulle krascha. :)

Förresten så är träningsvärken värre än nånsin! Nu äre inte bara överkroppen, utan även benen och rumpan! Mest smärtsamt, men ändå lite skönt :)

Ha en underbar dag, Daggis!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0