Lördag!

Vaknade bakis. Lite sliten efter Mirjam och Emils inflyttningsfest :) Det var trevligt igår, åkte dit direkt efter jobbet. Jag och Danne vann frågesporten, najs! :P Det var frågor om Mirjam och Emil, som de gjort själva. Kvällen slutade med Slick, var en hel del folk där, märktes att det var löning. Innan bussen hem köpte vi korv, långkorv, 2 sorters senap och lite ketchup :) Kanonkväll!

Lyckades ta mig upp kl 7 imorse, Albin hjälpte till lite. Tog mig till Studion. Fick ny energi när jag kom dit, blev pigg och glad igen :) Jobbat på hela dagen. Kom nyss till Albin, väntar på middag medans vi kikar på Brynäs-matchen. Ikväll blir det Robinson och mys. Albins syster och hennes Axel är på besök igen. :)

Nä, nu är jag hungrig, känner mig sliten :P

Baj!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0