Tjollahoppsan!

Förstår inte hur det kan göra så fruktansvärt ont i min visdomstand :O Började göra ont igår kväll, sov jättedåligt för att det gjorde så tokigt ont... :/ Vart lite bättre vid lunch idag, så bet ihop när jag skulle jobba men nu gör det riktigt ont igen, det har svullnat upp oxå, hoppas bara det försvinner snart så jag inte ser ut som en hamster på balen på fredag :S

På tal om balen, gjorde en balsminkning på en tjej idag :) Först såg hon lite skeptisk ut medans jag sminkade henne, men när allt var klart såg hon nöjd ut :)

Just nu kollar jag på fotbollen med Albin, men känner mig inte så pigg, så jag är nog inte världens roligaste att kolla med :/ gör så ont när jag pratar, och är öm utanpå kinden oxå...Emma ringde o frågade om jag ville se matchen med henne och kanske Jessica, men då var jag redan på väg till Albin, och orkade inte ändra planerna. Det pulserar i tanden så fort jag anstränger mig, så att cykla på Gävles kassa cykelbanor är INTE najs...

haha just ja, syrran kollade på "tvins" på tv idag, typ som tv-shop, så messa hon mig och fråga om jag ville köpa en Vibratone med henne. :P man fick tydligen 2 för 1. Den kommer nästa vecka, så då ska jag försöka vibrera bort lite fett, haha, får se om det funkar. Om inte annat kanske det blir som en lättare massage :)

Ska dra mig ut till soffan och vara lite social, så gott det går iaf. Imorn väntar jobb igen :)

Heja Barca!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0