Balförberedelser :D

Lärade gå upp tidigt idag, jobbigt när man sovit dåligt senaste dagarna. Svullnaden vid tanden vart värre igår, såg ut som en hamster :O men tror att det lagt sig lite :)
kl 9 imorse träffades jag och Sofie och började fixa mitt hår, sen åkte hon vid halv 11, för att få sitt hår fixat, sen fixar vi klart min skalle :) men det är jättefint redan, men ska finjusteras lite :)
Så nu passar jag på att börja fixa ansiktet och naglarna och så :)
Ska bli himla skoj att gå på bal igen, mousserande vin på kylning, det är najs :)

Det gör inte lika ont i tanden längre och inatt sov jag utan att få dampryck, haha. Stackars Albin, han fick lägga sig och sova i sitt gamla rum natten till igår, för han kunde inte sova när jag dampade och sprattlade :/ kändes tomt, men ville ju att han skulle få sova ordentligt så det var en bra lösning :) Han kom tillbaka till sängen igen på morgonen så somna vi om ihop igen :) Myspys!

Nu ska jag fixa lite till, hoppar väl till datorn igen snart, om jag får tråkigt. :)
Ha det så najs! ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0