Fredag igen då :)

Vaknade hemma hos mig idag, var ett tag sen vi sov där :) Albin åkte hem rätt tidigt för hans syster behövde cykeln. Passade på att städa klart det jag inte hann med igår, epilerade benen och tog en dusch. Efter lunch åkte jag till studion för att packa ihop produkterna jag skulle leverera. Hon som skulle ha produkterna bor i Söderhamn, men jobbar på H&M i Valbo, så vi möttes upp där när hon slutade, smidigt :)
Passade på att kolla runt lite på Köpis oxå, slutade med att jag hitta ett par nya sandaler :) Var även in på Ikea för att kolla på gardiner, köpte inga idag men vet typ vad jag vill ha iaf :)
När jag käkade min Ikea-korv såg jag Carro och hennes syrra Camilla :) De hade precis köpt nya grejer till Carros lägenhet, så jag hjälpte de att skyffla in allt i bilen så gick vi en sväng på Köpis alla 3 :) Så fick jag åka med de till stan igen och fick en rundvandring i Carros nya lya :)
Skulle haft en intervju med en tjej hemma hos mig kl 5, men hon hade visst mejlat mig igår om att det inte funkade idag, det läste jag 5 över 5 så blev lite bitter över att jag inte sett det tidigare :P

Igår fyllde Kim år, så idag var jag till deras nya hus och fikade lite med de :) Så kollade vi på Sverige-matchen oxå och käkade kebab :) Milla var oxå där, kul att träffa henne igen, och Mirjam och Emil såklart, även pappa :P

Nu har jag precis kommit till Albin , han är i duschen så därför jag sitter här och fördriver tiden lite :P men låter som att han börjar bli klar nu :) ja, nu kom han :) Thihi, hejsvejs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0