Bakis och skakis...

men så ska det väl vara på söndagar :)
Igår var jag ut med Albin och David. Det var najs :) Först var vi hos Albin och spela lite kortspel och drack sen drog vi ner på Hangloose. Har längtat efter att gå ut, så det var på tiden ;) Ont i fötterna nu, men det är det värt!
När de spelade "Womaniser" saknade jag Emma på dansgolvet :P Vi brukar ha så himla kul när vi är ute! Eller ja, jag brukar ha kul med alla mina vänner ute iofs, men just den låten fick mig att tänka på Emma :P Haha. Senare under natten fick jag ett sms av henne att hon saknade mig på golvet oxå, hon var på 40-års fest. :P
Var väl lite lagomt bakis imorse, sov länge, släpade mig upp för att äta frukost ute på Albins altan. Skönt :) Piggnade till lite efter att jag fått i mig lite kaffe iaf :)
Skönt att jag inte hade nåt speciellt jag måste göra idag, inget jobb förutom städa ilte och ringa lite på Studion. Men det känns bra att göra nånting iaf :) Ska gå och handla snart oxå, sen ta det lugnt och vänta på att Albin kommer :) Han är och badar i Engesberg med David, de skulle försöka cykla dit. Hade ju gärna följt med, men lärade jobba lite, så tror jag faktiskt inte att jag hade pallat att ligga i solen och cykla så långt med min huvudvärk. Blir väl fler ggr :)

Nu ska jag se till att få lite gjort.
Adjöss - alla löss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0