Kaffe

är gott :)

Igår blev det en toppenkväll! :) Cicki och Lina kom till mig vid halv 9, så vi lekte med lite smink och kopplade sedan i PS2. Strax efter det kom Emma, hon hade jobbat så kom direkt efter jobbet :) Vi körde lite singstar och tiden sprang iväg fort. Plötsligt var klockan 11. Emma skjutsade oss ner till stan, det var snällt :) Hon skulle upp och jobba tidigt idag, så det var ju synd, annars hade hon nog oxå hängt på, hoppas jag. Men det blir nog fler gånger :)
Det blev mkt folk på Slick. Snuskigt folk oxå, ett äldre par stod och åt upp varann på dansgolvet, räckte inte med att de hångla utan det ledde även till öron-slcik och tutt-kläm, även lite tutt-slick tror jag :O Blääää! Inte kul att se :P haha
Men det var bra musik, både uppe och nere, och det blev en najs natt :) Sen åkte jag hem till Albin.

Idag när jag vakna kändes det som att jag var bakis, fast jag inte drack nå alkohol igår :O Insåg att det måste ha varit för att det var så varmt så man förlora mkt vätska, vilket ledde till lite huvudvärk idag :) Men nu när jag fått lite kaffe av min älskade så känns det bättre :)

Idag väntas jobb, men ska  först ha lite makeup-rådgivning med Carro :) iofs så är väl det oxå mitt jobb, men känns inte som jobb :P

Have a nice day!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0