Sista veckan för i år!

Lekte lite med makeup idag, blev en neutral, brun makeup. Jag älskar brunt! använde en ljus/vit skugga som highlighter, em matt, ljusbrun som bas och en mörkare, skimrande brun som effekt. Svart eyeliner i en tunn linje, suddad med lite effektskugga.



Ser att jag inte tonat ut det så bra på bilderna :P men det syntes inte i verkligheten, men kameran lyckades fånga det. :) Brunt är ultimat om man vill framhäva blått i ögonen. Brunt funkar både till en neutral vardagsmakeup och till fest.
Jag går sällan efter det som är trendigt, varken när det gäller kläder, makeup, inredning eller frisyrer, ingenting faktiskt. Men jag har iallafall lärt mig att det som är trendigt just nu inom makeupfärger är lila, rosa, oranget, metall och illgrönt, det ska även vara sotigt, alltså inga starka konturer. Så idag var jag alltså inte ett dugg trendig :P haha. Men det allra viktigaste, viktigare än trender, är att man trivs i färgerna man bär, annars passar man itne alls i det. En person som bär en färg hon inte alls trivs i, kommer heller inte att passa i den, oavsett hur trendig eller inne den är.
Make Up = Hitta på, var kreativ!

Nu är äntligen Brynäs-matchen slut! Då är det dags för mig och Albin att skutta ner i badet, kanske blir årets sista myspys-bad :O Ska inviga våra egna hemmagjorda badbomber :) Så har vi fått lite badskum och badbomber i julklapp oxå, av Albins syster, som vi oxå ska använda. Det var även med lite badleksaker, en delfin och en liten ubåt, som vi kan leka med i badet. :) Det blir nog mysigt :P

Imorn ska jag leka frisör igen, Kusin-Beckis blev tydligen nöjd sist, så hon ska bli klippt imorn igen :) Skoj, då får jag inviga mina nya saxar :)

Ha det så najs, njut av den sista stunden det här året! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0