Seminariet slut

Nu är Seminariet över. Har precis laddat upp lite bilder till datorn :D
Här kommer ett litet kollage med saker som jag vill minnas :)



Lotta går ner på scenen för att hon var top 3 i Sharing i Sverige, på scenen står redan top 3 i Finland och Norge.


WEEEEII! Lotta blev Queen of Sharing i Sverige! Grattis Grattis! :D Var så himla kul att se, jag lär av den bästa, nu är det bevisat! :)




Jag och Albin på andra Aeards Night, då Skandinavium lyste rosa! :) Halsbandet fick jag på dagen, en utmaning som var under året där man skulle rekrytera 9 st nya konsulter. Fick gå upp på scenen med massa andra och hämta mitt halsband, det är sötvattenpärlor, små och stora glaspärlos, man kan vira det ett, två, tre eller fyra varv, det är rätt tungt, så det är nog inge plast-skit :P Det var kul att få :)

Idag var sista dagen och nu är vi helt slut, men laddade :P Ska städa och packa lite idag, sen slappa och ladda för Liseberg imorn! :D Albin ska bjuda mig på Liseberg, eftersm jag inte ville unna mig själv det. Go du är min älskling <3

Ha det bra, Daggis!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0