lite sjuk...

jaha, då har man dragit på sig en förkylning, bra jobbat Linda... kände det redan igår morse, det brände och rev i halsen. När vi sen satt oss på tåget från Gbg så kände jag att jag började bli febrig. usch usch, nu gör det ont i typ hela kroppen, framförallt halsen och huvudet, jag fyser och svettas... Albin ska snart iväg på körlektion så då ska han köpa lite grejs på apoteket åt mig.

Gårdagen var iaf toppen! Gick in på Liseberg när de öppnade, värmde upp med Lisebergsbanan, Kanonen och Balder. Sen började vi bli lite hungriga. Efter lunchen körde vi vidare med lite lugnare attraktioner som Flume Ride. Hann med Kanonen och Balder igen oxå. När vi satt i Svingstolarna/slänggungan  började det regna, rätt mkt faktsikt, det var inte kul. Så vi tog skydd innan vi tog oss upp för att ta en fika på Ben and Jerrys Glassbar :) Sen kom vi till den läskigaste av de alla! :O
UTSIKTSTORNET! Shit, vad det var obehagligt, titta på utsikten högt upp som tusan! Blää, jag gillar inte höjder. Ändå åkte jag Uppskjutet och Uppsvinget, oxå läskigt :P
Enda sättet att komma över sina rädslor är att göra det man är rädd för. Rädslorna ska inte få styra mig.
Sen vare dags att röra sig hemåt, eller ja, mot tåget.

Nu ligger jag i sängen och är lite krasslig, ska försöka ta ett bad snart så jag piggnar till och orkar jobba lite idag oxå :) Ikväll är det möte, får se hur mkt jag orkar vara med.

Ha en bra dag, Daggis.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0