sååå lååååååg...

uscha! sov dåligt inatt, sen upp tidigt för att börja förbereda inför morgondagens ETE-mässa... Jag och Tessi möblerade om de 120 borden och stolarna i tentasalen, så det blev en mysig lunchsal ist. :) Sen har vi hjälpt till med massa annat som måste göras till imorn :/ kom hem runt 18... bläää vad låg jag var då. Nu har jag fått i mig lite mat så nu är det bättre :)

Men det finns alltid ljuspunkter, varje dag, och idag måste det nog vara att jag råkade gå in på Åhlens, och hittade ett par stövlar för halva reapriset :O fanns bara min storlek kvar, hihi :) De är svarta och har klack, det är najs.
En annan ljuspunkt lär ju vara att det är tisdag, vilket innebär Desperate Housewifes, ska kika på det med Emma :)

Skulle ha hunnit gått en prommis med henne och förbi Jysk och Dollar Store, men jag blev kvar så länge i skolan, och blev så trött av det, så det blev inte av. Syrran ville oxå till Jysk, vi ska köpa julklapp där åt småkusinerna :)

Nu är jag hemma iaf. Men utan golv i hallen :O bara betong... hade en gammal läcka under diskhon tycligen, det var grannen under som märkte det, för det droppa i hans tak :P haha. Så golvet i hallen och köket är fuktskadat på undersidan, och kanske golvet i mitt rum också :/ Så idag har de slitit upp hallgolvet och imorn blire köket...

Imorn är det som sagt ETE-mässan, jag och Tessi är lunchansvariga, så ska se till att det fungerar som det ska :) Sen på kvällen är det Bankett. Vi har likadana klänningar som vi ska ha då, men min är brun och hennes är svart. Ska bli kul att se henne i klänning och klackskor, haha :P

aja, nu börjar jag bli övertrött känner jag, så är väl dags att sysselsätta sig med nåt.

Ha det najs! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0