Mums! :)

sitter i soffan och käkar chocolate chip muffins som jag bakat  nyss, och dricker kaffe :) Lunchen har jag redan börjat med, den står färdig på spisen och väntar på att jag ska bli hungrig. Skönt att gå upp i tid ibland, vaknade av mig själv kvart i åtta. :O det var najs. Trodde snickarna skulle vara här nu och riva upp mit golv, men de har inte kommit.
Efter lunchen ska jag och Emma åka till valbo och inhandla lite alkohol till ikväll och kolla lite. Catte och Larsson i laget ska ha 20-årfest. :) Sen blire kanske krogen, om nån är sugen.

Jag och Tessi får bo i en annan lägenhet några veckor nu, ska flytta över til 7e tvärgatan idag, tror jag. Men jag hoppas de blir klar med vårt golv innan jul.

Hehe, satt  nyss och snoka i Emmas blogg, och läste ett gulligt inlägg hon skrivit om mig och Jessica, tror jag att det var iaf, var en bild på oss tre :) Det var fint. Hihi, Emma du vet att du betyder mkt för oss oxå, eller jag kan ju inte tala för Jesk, men det är jag övertygad om att hon tycker. ;) Är lite stolt att jag fick dig att följa med ikväll ändå :P mohaha, vi kommer ha skitkul, för det har vi alltid! ;)

I onsdags var det ETE-mässan, gick riktigt bra på lunchen tycker jag, vi fick det att flyta på bra :) Sen hade vi knappt en timme på oss att byta om till Banketten, men det funkade :) Det var trevligt där.



Nu ska jag örja göra mig iordning.

Ha det så najs, för det har jag ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0