Det var inte igår...

:)

Nä, nu var det ett tag sen jag skrev. Har haft fullt upp några dagar :) Både med jobb på Donken, planering av Styrteknikskursen, fixat och firat syrrans student, vart hos moster, och kollat på fotboll. Det var trevligt att träffa familjerna B på Mirjams student, händer ju inte alltför ofta nuförtiden.
Det går ju riktigt bra för Holland :) Sverige hade lite otur igår, men får se hur det går mot Ryssland. Kanske blir det Holland - Sverige i kvartsfinal ;) Det blir spännande :P

Igår kollade jag på matchen med Marie, Emma och Jesk. Det var najs ;) Men det vart lite dystert när de förlorade :/
Sen kom Emmoth hem med två polare, så kom Mattias och Tidlund också.

I lördags såg jag Holland-matchen med moster Helena, Jonte och Becka, det var oxå skoj :P Vi tutade, skrek och klappade i plasthänder vid varje mål :P undra om grannarna blev störda.. ?
Men skoj var det iaf :)

Nu håller jag på och lagar mat, potatisgratäng med älgstek :) Men märkte att svartpepparn är slut...Men det funkar nog ändå. Ska återgå till matlagning och planering inför imorn nu, då börjar styrteknikskursen. :)

Adjöss alla möss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0