BLA BLA BLA!

thihi, jag tjattrar mer än fåglarna säger Emmoth.
Kom hem från ett möte med "Mary Kay" med Marie och Emma nyss, och är skittaggad på att börja sälja deras grejer :P Både för att tjäna pengar och för att få testa alla produkter :)
Ska säga upp mig från Donken imorn oxå, känner att jag klarar mig utan det. Får ju ändå billigare hyra i höst om jag och Tessi flyttar ihop ;D

För övrigt så ligger jag väl lite efter i planeringen, skulle ha fixat lite inför styrtekniken imorn, men det löser sig nog :P Det är iaf skoj på kursen, de är trevliga och tycker om att lära sig :)

Jaja, nu ska jag irritera Älski-pälski lite till, han sitter ändå bara och spelar så han förtjänar lite tjatter om massa tjejsaker :P haha.

Adjöss alla löss!  :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0