ensam och övergiven... :/

Känner mig lite deppig och ensam. Emmoth är ute och badar i Bengans pool med massa folk, och jag sitter här ensam och har tråkigt. Saknar honom redan fast han bara vart borta några timmar, Men det är väl för att jag vet att han kommer vara borta från imorn till nästa söndag. Så jag vll att han ska komma hem så snart som möjligt nu, annars kommer jag bara sakna honom mer nästa vecka :/

Helgen har varit trevlig iaf :) äntligen har jag fått badat lite i sommar också :)
I fredags jobbade jag först, sen åkte jag til Oppala med Emmoth ett tag. På kvällen var jag med Marie här hos mig, satt och snacka massa och kolla på film.
På lördagen sålde jag program på GIF-matchen med Lina. Det var trevligt att träffa henne igen :) men det var väldigt varmt, och jag fick lite färg också :)
Efter matchen åkte jag, Emmoth, Emma, Mattias, Marie och Marcus till Tidlund i Valbo, där vi grilla, bada, åkte vattenskoter, åkte vattenskidor,bastade och spela spel:) det var skoj, och jag var den enda som kom upp på vattenskidorna på första försöket. ;) men sen gick det inte så bra, jag ramla, och studsa på vattenytan med rumpan före  ggr, ofrivilligt vattenlavemang och ont som fan i röven! :O men det var kul att testa och nästa gång går det nog bättre :)
Känns kul att Marie och Marcus var med också :) men det kändes lite stelt :/ vet inte varför, men de verkade inte ha kul alls.
Sen sov vi kvar hos Tidlund, men itne Marie och Marcus, han skulle på poolparty och hon hade ont i huvudet.

Idag sov vi länge, sen käka vi frulle, sola, tog det lugnt, städa undan, handla käk och fika. Sen åkte jag hit och Emmoth på poolparty.

för övrigt känner jag mig rätt deppig, magen blir aldrig nå bättre. Fick medicin av mamma, Dida heter den, och skahjälpa mot jäst och uppsvälld mage. Men den hjälper inte alls, inte än iaf, och har ätit den två veckor nu tror jag. Minst iaf...
får se hur det blir med magen, men just nu känns det rätt hopplöst. Ser förjävligt ut när jag är uppsvälld, ser gravid ut och blir äcklad av mig själv. Men Emmoth är ett stort stöd, han är snäll mot mig när jag har ont och är ledsen, och det känns bra att han vill stötta mig och vill att jag ska bli bra. Tror inte att det är så många som förstår hur jobbigt det är. :/ känns snarare som att en del är skadeglada för att jag ser fet ut.
Men jag antar att jag får lära mig att leva med detta, slänga alla jeans jag har och köpa större :(
När skolan börjar ska jag ta kontakt med skolkuratorn och kolla om hon har några tips för mig att ta mig igenom det här.
Kommer bli jobbigt när Emmoth flyttar. Fast visserligen är ju Tessi här igen snart, och när vi bor ihop blir det kanske bättre, tror jag kommer stressa mindre då iaf :)

på tal om Tessi så tror jag att hon kommer hem imorn igen :) Det blir najs. Ska visa lägenheten för henne och kolla vad hon tycker i veckan :)

Nu är Snigel ute och flyger igen. Han har nog känt sig lite ensam i helgen och i veckan när vi vart i Oppala :/ Förlåt Snigel.

Nä, nu ska jag väl diska och städa vidare, och käka nån macka eller nåt.

Adjöss - alla löss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0