Då var det dags igen...

Cityfesten har börjat, har vart ner en sväng efter jobbet och käkat med mamma, Mirjam och Emil. Jag käkade fish n chips, riktigt najs.
Nu är det sista veckan på Ericsson, bara att se fram emot lönen. ;) Nästa vecka ska jag vara lärare på Teknik för Tjejer, de går i åttan, jag ska lära de lite elektronik och lödning. Så då blir det lite mer pengar :) Men måste komma ihåg att plugg till mattetentan som är nästa redag också :/ har inte hunnit pluggat nå till den.

Har börjat träna igen med Brynäs, nu när Stefan är tillbaka som tränare så är det riktigt skoj igen! Men har fruktansvärt mkt träningsvärk. Känns riktigt skönt att komma igång med träningen igen och träffa alla skojiga lagkamrater! :)

För övrigt känns det lite knepigt, tråkigt att folk ändras så mkt ibland. Iallafall när det är till det negativa :( När man blir bättre kompis med en del, så förlorar man andra, känns tråkigt att det ska bli så. Men det är inte mitt val och duger det inte att vara med mig så tänker inte jag tjata.

Magen mår lika dåligt fortfarande, men tror jag börjar vänja mig med att se grvid ut. Det kunde ju varit mycket värre. Man måste försöka tänka positivt och se på de bra sakerna. :) Tur att jag har en underbar pojkvän som stödjer mig, och inte blir äcklad av min mage. Snart är det höst igen, då kan man ha stora tröjor så att det inte syns att man är uppsvälld :)

Nä, nu ska jag fixa klart mig, ska åka med Emmoth och hans kompisar till Hille och umgås lite. Sen åker jag hem tidigt och lägger mig så jag orkar jobba imorn :)

Hakuna Matata!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0